HARVIA termo-higrometras
                                                    -9%  
Prekės kodas: SAS92300

HARVIA termo-higrometras

€ 31.00 € 34.00
Kainos taikomos be pristatymo mokesčio
vnt.:
Pristatymo terminas
Prekės komplektacija ar spalva gali šiek tiek skirtis nuo matomos nuotraukoje.

HARVIA termo - higrometras

Horizontalus, apvalintais galais HARVIA termo-higrometras. Patikimas mechaninis termo - higrometras HARVIA leis lengvai stebėti pirties temperatūrą ir drėgmę. HARVIA termo - higrometras stilingo, klasikinio stiliaus, puikiai įsilies į kiekvienos pirties dizainą. Suomijos kompanijai HARVIA svarbi jų produkcijos kokybė, patikimumas ir ilgaamžiškumas. Taigi HARVIA termo – higrometras turi 2 metų garantiją, todėl per šį laikotarpį galima kreiptis dėl netikėtų gedimų.

HARVIA termo – higrometras yra hermetiškas, saugus bei atsparus aukštai temperatūrai ir drėgmei. Pagamintas iš medienos, tad labai patogus naudoti pirtyje arba saunoje. Gaminant šį termo – higrometrą atsižvelgta į rekomendacijas, todėl higrometro rodmenų diapazonas 0 - 100%, o termometro 120 laipsnių.

HARVIA kompanija jau daugelį metų dirba pirties prekių srityje, todėl yra patikima ir garantuojanti produktų aukštą kokybę. HARVIA termo – higrometras laikomas kaip vienas iš aukščiausios kokybės produktų lyginant su konkurentais. Pirkdami šios įmonės gaminius, niekada neapsiriksite.

Termo – higrometras yra vienas iš pačių svarbiausių pirties ir saunos įrenginių. Higrometras yra skirtas matuoti ir stebėti patalpos oro drėgmės pokyčius, o termometras nustato temperatūrą. Abu šie prietaisai yra tiesiog būtini, jei norima, kad garinėje pirties patalpoje būtų saugus ir tinkamas mikroklimatas. Patalpoje drėgmė turi būti kontroliuojama atsižvelgiant į temperatūrą. Šie du prietaisai yra glaudžiai tarpusavyje susiję, todėl neretai abu parduodami kaip kombinuotas vienas įrenginys. Tai yra labai patogu, nes užima mažiau vietos ir viskas yra vienoje vietoje.

Kokius duomenis turi rodyti termo – higrometras, kad būtų saugu lankytis garinėje pirties patalpoje?

Kai saunoje temperatūra  yra apie 100 – 110 laipsnių karščio, higrometras turėtų rodyti mažiau nei 35% drėgmės. Garų pirtyje kai temperatūra yra 60 laipsnių, optimaliausia drėgmė – 85%.

Teisingas termo - higrometro įrengimas pirtyje

Kad rodmenys būtų kuo tikslesni, patartina, kad termo – higrometras būtų padėtas maždaug 1,6 metrų aukštyje. Optimaliausia, kai jis įrengiamas 1,5 – 2 metrų atstumu nuo durų, krosnies ir langų. Kadangi šalčio ir šilumos šaltiniai klaidina rodmenų tikslumą.

Rekomenduojami patalpų drėgnumo ir temperatūros lygiai:

  • Rusiška pirtis. Geriausia, kai termo - higrometras rodo apie 75 - 85% drėgmės ir + 60 - 70 laipsnių karščio;
  • Turkiška pirtis (garų). Termo - higrometras turėtų rodyti 95 - 100% drėgmės lygį ir + 70 - 100 laipsnių karščio;
  • Suomiška pirtis. Optimaliausia kai termo - higrometras rodo 25 - 35% drėgmės ir + 100 - 110 laipsnių karščio;
  • Prausimosi kambarys. Termo - higrometras turi rodyti 90 - 100% drėgmės ir + 30 - 40 laipsnių šilumos;
  • Poilsio kambarys. Rekomenduojama, kad termo - higrometro rodmenys būtų 30 - 60% drėgmės ir +20 - 25 laipsniai šilumos.

Laikantis tinkamo temperatūros ir drėgmės santykio, pirties procedūros bus malonios ir naudingos organizmui.

  • Garantija (m.) 2
  • Pagaminimo šalis Suomija
  • Svoris 0.4000

Mūsų įmonės prioritetas - aukščiausios kokybės prekių pristatymas klientams jiems patogiu laiku į jų pasirinktą vietą. 

Prekes siunčiame į visas pasaulio šalis, jei rinkdamiesi pristatymo adresą nerasite Jums reikiamos šalies ar miesto, į kurį norite siųsti perkamą prekę, maloniai prašome kreiptis elektroniniu paštu [email protected] arba skambinti kontaktiniu telefonu, pristatymo kaina bus paskaičiuota individualiai.
Visuomet yra galimybė pristatyti.
 

Pristatymo terminas

Dažniausiai prekės Lietuvoje pristatomos per 1-4 darbo dienas.  Jei Jūsų užsakyta prekė yra sandėlyje – ją paruošime išsiuntimui Jums per 1-2 darbo dienas nuo mokėjimo gavimo į parduotuvės banko sąskaitą. Kai užsakymas paruoštas, jis perduodamas kurjeriui pristatymui ir pristatymo greitis priklauso nuo pasirinkto pristatymo būdo. Jei Jūsų užsakytos prekės sandėlyje nėra, mes su Jumis susisieksime ir informuosime, kad pristatymas gali užtrukti ilgiau. Atkreipkite dėmesį, kad užsakymai nėra apdorojami ir siunčiami savaitgaliais ar švenčių dienomis.Maksimalus pristatymo laikas neturėtų viršyti 4–6 savaičių.


Pristatymo į namus kainos

Pristatymo kaina visoje Europoje skaičiuojama pagal kurjerių tarnybos nustatytus įkainius.

Prieš pristatydamas prekes, kurjeris telefonu suderins Jums priimtiną prekių pristatymo laiką (darbo dienomis I-V 8:00 - 17:00).

Prekės nemokamai nesiunčiamos į Neringą.

Svarbu! Pristatymo išlaidos į elektroninėje parduotuvėje nurodytą prekės kainą nėra įskaičiuotos.

Prekių pristatymo suma bus pridėta prie prekių krepšelio vertės.

 

Prekių atsiėmimas

Jūs visada galite derinti patogų pristatymo laiką. Jei kurjeriui informavus apie pristatymą negalėsite tuo metu būti vietoje, informuokite apie tai kurjerį arba pirtiesprekes.lt darbuotoją el. paštu: [email protected] ar telefonu +370 683 45000, ir pakoreguokite pristatymą į Jums patogią datą. Prieš pristatydamas prekes, kurjeris telefonu suderins Jums priimtiną prekių pristatymo laiką (darbo dienomis I-V 8:00 - 17:00).

Jei prekės pristatymas vėluoja, būtinai praneškite mums.

Priimdami pristatytas prekes patikrinkite siuntos (pakuotės) būklę, įsitikinkite ar pakuotė nedeformuota, nepažeista. Jeigu kyla įtarimų, kad pakuotė buvo pažeista, deformuota, nepasirašykite ant siuntos dokumentų ir siuntą atiduokite atgal kurjeriui. Jeigu pakuotė tvarkinga, tada pasirašykite sąskaitoje faktūroje (važtaraštyje) ar kitame siuntos perdavimo-priėmimo dokumente. Pasirašytas dokumentas - tai įrodymas, kad tvarkingos prekės buvo pristatytos būtent Jums.

Nustačius siuntos pakuotės pažeidimą, Pirkėjas ar Pirkėjo atstovas siuntos privalo nepriimti. Tokiu atveju transporto įmonės atstovas kartu su Pirkėju ar Pirkėjo atstovu užpildo specialų siuntų patikrinimo aktą, kuriame nurodo rastus pažeidimus. 

 

Prekių grąžinimas

Visos siuntos mūsų sandėlyje yra patikrintos ir saugiai supakuotos, tačiau kartais gali būti padaryta žala transportuojant. Net jei nesate tikri, ar siunta nebuvo pažeista, visada pravartu nufotografuoti gautą pakuotę.

Jei matote pažeistos pakuotės požymius, atlikite šiuos veiksmus:

1. Nufotografuokite pakuotę ir įsitikinkite, kad matomi pažeidimai.

2. Išpakuokite užsakymą ir patikrinkite, ar produktai nepažeisti, nufotografuokite sugadintą prekę.

3. Jei yra pažeidimas, prašome informuoti mus el. paštu [email protected]

Pretenziją dėl sugadintų ar sulūžusių prekių turite pateikti per 1 (vieną) darbo dieną nuo pristatymo dienos. Bendrovė turi gauti visą informaciją ir aprašymą raštu su prisegtomis sugadintų prekių nuotraukomis.

Pirkėjui atsisakius priimti pristatytas prekes be defektų, jis privalo apmokėti prekių grąžinimo mums išlaidas.
Jei turite pageidavimų ar pastabų dėl prekių pristatymo paslaugų, susisiekite su mumis el.paštu arba telefonu. Būtinai atsižvelgsime į jūsų pageidavimus.

Susijusios prekės

Panašios prekės